Loading...
Informatii suplimentare2019-03-08T11:08:59+02:00
Chat2019-03-08T10:24:33+02:00

Apeland la serviciul de website chat, aveti posibilitatea sa discutati in timp real cu un consultant care va sta la dispozitie cu toate informatiile necesare.

In cazul unei comenzi prin intermediul serviciului de website chat, urmeaza sa fiti contactat de catre un reprezentant al departamentului de vanzari pentru confirmarea comenzii si a tuturor detaliilor necesare privind solicitarea dumneavoastra.

Cont trezorerie2019-03-07T17:52:10+02:00

In cazul achizitiilor publice efectuate prin intermediul platformei SICAP, institutiile publice pot efectua plata in contul de trezorerie al societatii.

Toate datele necesare platii sunt trecute in factura fiscala care insoteste comanda.

Se poate efectua transportul cu propriul curier?2019-03-07T16:33:30+02:00

Desigur, ramane la alegerea dumneavoastra daca doriti ca transportul sa se efectueze cu o firma de curierat cu care avem noi incheiat un acord sau daca doriti ca transportul sa se efectueze cu o alta firma de curierat aleasa de dumneavoastra.

Cat costa serviciul de transport al produselor2019-03-07T13:53:45+02:00

Pentru o oferta cat mai exact asupra transportului si / sau ofertelor legate de transport, acesta se calculeaza in momentul plasarii unei comenzi sau in stadiul de ofertare, imediat ce avem toate datele necesare pentru un calcul cat mai real: comanda (numar produse), adresa livrare etc.

In momentul in care avem toate datele necesare, alegem varianta de transport la pretul cel mai redus pentru dumneavoastra.

Platforma de achizitii publice SICAP2019-03-08T10:35:30+02:00

Toate produsele si serviciile pot fi achizitionate si prin intermediul platformei de achizitii publice SICAP.

Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.

Cum se livreaza produsele2019-03-07T12:56:09+02:00

Toate produsele sunt atent ambalate individual si se livreaza prin intermediul firmelor de curierat cu care avem incheiat un acord in acest sens sau cu ajutorul flotei de masini proprii, pana la adresa indicata de client in momentul comenzii.

In acest moment colaboram cu urmatoarele firme de curierat : Fan Curier, Dragon Star, DPD si Pallex Romania.

 

Email2019-03-08T09:54:20+02:00

Comenzile plasate prin email pot fi trimise catre adresa vanzari@echipamente-joaca.ro.

Emailul trebuie sa contina obligatoriu datele de contact (numar telefon, adresa email) pe langa produsele care sunt de interes, alaturi de codul acestora, datele de facturare si o adresa de livrare pentru o oferta completa, incluzand si contravaloarea transportului.

In termen de maxim 24 ore de la receptionarea emailului, urmeaza sa fiti contactat de catre un consultant pentru a confirma comanda si de a stabiliti modalitatea de plata si termenul exact de livrare.

Bilet la ordin2019-03-07T17:48:50+02:00

Se accepta plati prin intermediul unui bilet la ordin, pe o perioada de maxim 30 zile. Acesta trebuie completat conform normelor in vigoare.

Comenzile urmeaza a fi expediate, numai dupa ce biletul la ordin se primeste in format original la adresa punctului de productie.

Ramburs2019-03-07T17:11:02+02:00

Comenzile se pot achita direct la curier doar daca volumul pachetului permite transportul acestuia cu ajutorul unei firme de curierat care accepte incasari de tip ramburs.

Cat dureaza serviciul de transport2019-03-07T13:44:19+02:00

Pentru produsele aflate in stoc, termenul maxim de livrare este de maxim 48 din momentul preluarii comenzii.

Acesta insa poate varia, in cazul localitatilor care nu se afla in aria de acoperire a firmelor de curierat sau in perioada sarbatorilor legale.

 

Ordin de plata2019-03-07T17:06:00+02:00

Plata prin intermediul ordinului de plata se face doar pe baza unei facturi proforme, dupa ce in prealabil s-a confirmat comanda cu un consultant.

Toate datele necesare platii se regasesc pe factura proforma.

Pot schimba adresa de livrare?2019-03-07T13:49:41+02:00

Adresa de livrare a produselor se poate schimba inainte ca produsele sa fie expediate din cadrul punctelor de productie.

Acest lucru se poate solicita telefonic, sau pe email (vanzari@echipamente-joaca.ro), urmand ca un consultant sa va contacteze pentru confirmarea noii adrese de livrare.

In anumite situatii (schimbare localitate / judet etc) se pot percepe taxe suplimentare.

Cash2019-03-07T17:42:11+02:00

Platile de tip cash se accepta doar in cadrul punctelor noastre de productie.

Telefon2019-03-08T09:33:41+02:00

Comenzile se pot plasa printr-un simplu apel la unul din numerele afisate specificate in pagina de contact, zilnic intre orele 08:30- 18:00.

Ai nevoie de informatii suplimentare?

Lasati-ne numarul de telefon si va contactam noi.